duminică, 30 iunie 2013

Piept de porc condimentat copt la rotisor

2 linguri amestec de condimente "Jerk"
 (il gasiti pe blog la sectiunea "Condimente")
o bucata frumoasa de 1 kg piept porc cu os
Bucatile de piept de porc  frecati-le foarte bine pe toate partile cu 2 linguri de condiment (1 lingura condiment la 500 gr carne),   puneti-le intr-un vas de ceramica sau de plastic, acoperiti-le cu folie si lasati-le la marinat la frigider min.2 ore. Peste noapte e si mai bine. Infingeti carnea marinata pe tepusa de la rotisor si lasati sa se coaca cca.1,5 ore. Nu uitati sa puneti dedesubt o tava cu apa in care sa se scurga grasimea. Eu am avut cca.1,7 kg de coasta si nu mi-a incaput pe tepusa. Asa ca, am asezat carnea pe gratarul de la cuptor si am intors coastele odata la 15-20 de minute in asa fel, incat sa se gateasca uniform pe toate partile. Le-am servit cu cartofi natur si salata de varza. Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu