luni, 15 aprilie 2013

Spanac cu branza la cuptor

Zice Popey Marinarul
Ca spanacul muschi iti face.
Am mancat si eu aseara
Nu mi-a crescut decat burta. Pfiui, drace!
1 ceapa mare
300 gr cas sau branza burduf (sa nu fie foarte sarata)
125 ml lapte
2 oua
0.5 lingura faina
1 lingura unt
sare
piper
Se curata spanacul si se spala bine cu multa apa. Ceapa se curata si se taie marunt. Intr-un ceaun puneti ceapa la prajit in unt. Cand s-a inmuiat bine, adaugati frunzele de spanac si inabusiti pana se evapora tot lichidul lasat de spanac (eu am mai scos cu lingura ca sa nu-l tin asa mult pe foc). Cand s-a evaporat lichidul mai  adaugati o lingurita de unt. Amestecati si rasturnati spanacul intr-o tava sau vas yena. Adaugati jumatate din branza (rasa sau bucati mici) si amestecati.Bateti ouale cu laptele si faina, sarati foarte putin (depinde cat de sarata e branza) si piperati. Turnati peste spanac. Deasupra presarati restul de branza. Puneti la cuptor la foc mijlociu cca.20-25 de minute pana face crusta aurie. Pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu